Hoe log je in op een internetverbinding.

Ik heb net een nieuwe telefoon aangeschaft waarbij Wifi zit. Nu zag ik dat je dit totaal gratis kan gebruiken evenals een draadloze internetverbinding van bijvoorbeeld de buren die onbeveiligd is. Hoe kan ik daarop inloggen met mijn telefoon. Gebruik nu een Samsung Ch@t 335

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

In je startscherm staat het symbool wifi
klik daarop
Daarna krijg je bovenin je scherm een wifi symbool
klik daarop
daarna onderin op zoeken klikken.
dan worden alle netwerken gezocht, gevonden en aangegeven
Als het netwerk beveiligd is zie je een slotje erbij staan. Die kan je dan vergeten, tenzij je de beveiliging kent.
Als je er een hebt zonder beveiliging sleep je die naar het midden van je scherm, je telefoon symbool.
Dan wordt de verbinding gemaakt.
Daarna je internet explorer opstarten en voila...je kan internetten.